ایمپلنت دندانی

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

ایمپلنت دندانی

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

مزایای ایمپلنت دندانی

دندان ایمپلنت، بهترین گزینه و  انتخاب، برای جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد.دندان ایمپلنت هم از نظر ظاهری شباهت به دندان های طبیعی خود فرد را دارد و هم از نظر استحکام و مقاومت  مانند دندان خود فرد می باشد. به همین دلیل است که در حال حاضر در تمام دنیا بیماران در صورت از دست دادن دندان های خود ترجیح می دهند که از این روش استفاده کنند. کارکرد این دندان ها نیز شبیه دندان های طبیعی بوده و افراد هنگام خوردن و آشامیدن با مشکلی مواجه نمی شوند.در صورتی که  بقیه درمان ها، در بیشتر مواقع، مشکلاتی را برای بیماران به وجود می آورد.
دندانی که کاشت می شود، با اعمال مراقبت های لازم، طول عمرطولانی می تواند داشته باشد در حالی که روش های درمان قدیمی این ویژگی را نداشتند. این موضوع یکی از اصلی ترین مزیت ها ی ایمپلنت محسوب می شود.
از مهم ترین مزیت های ایمپلنت می توان به این موضوع اشاره کرد که  دیگرنیازی نیست هنگام خوردن و آشامیدن، صحبت کردن، خندیدن نگران باشید که دندان های مصنوعی شما از جا در بیاید  یا خارج شود. نه خودتان و نه اطرافیانتان متوجه حضور دندان های ایمپلنت در دهانتان نخواهید بود زیرا هیچ تفاوتی با دندان های طبیعیتان ندارند. ایمپلنت  ازشکل طبیعی دهان و دندان هایتان محافظت می کند.
ایمپلنت دندانی میتواند تنها گزینه ایی باشد که از تحلیل و از دست رفتن استخوان جلوگیری کند به این دلیل که از دست دادن دندان باعث میشود فضای خالی در داخل دهان ایجاد شود.
از مزیت های دیگر می توان به این نکته نیز اشاره کرد که نیازی دیگر به در آوردن دندان ها مصنوعی نیست و جای دندان در داخل دهان است نه د رداخل لیوان و یا جای دیگر.در ایمپلنت نیازی به درآوردن دندان نیست و می توان همانند دندان های طبیعی مسواک زد و از نخ دندان برای دندان های ایمپلنت مانند دندان طبیعی استفاده کرد.

با انجام ایمپلنت در صحبت کردن و خندیدن و معاشرت و هم چنین در خوردن و آشامیدن مشکلی نخواهید داشت.استفاده از دندان های مصنوعی در ادای برخی از کلمات ایجاد مشکل می کرد در حالی که این مشکلات در ایمپلنت های دندانی وجود نداردو هم چنین شما می توانید با این دندان ها هر ماده غذایی دلخواه را نوش جان کنید و از گاز زدن میوه های دلخواه خود لذت کامل را ببرید.

دندان های ایمپلنت نیز مانند دندان های طبیعی نیاز به مراقبت دارند و باید به دندانپزشک مراجعه کنند و دندان ها و لثه هایشان را چک آپ نمایند. دندان های ایمپلنت پوسیده نمی شوند ولی به این معنی نمی باشد که نیازی به مراقبت از آنها نیست.
تقریبا همه کسانی که از نظر سلامتی مشکلی ندارند می توانند پروسه ایمپلنت را انجام دهند.افراد زیادی به دلیل عفونت,بیماری های لثه, شکستگی دندانی و یا غیره  دندان خود را از دست می دهند و دوست ندارند جای دندان شان خالی بماند زیرا در ظاهر فرد و خوردن و آشامیدن دچار مشکل می شوند پس بنابراین دنبال جایگزینی برای دندان از دست رفته ی خود می کنند که ایمپلنت دندانی بهترین گزینه ی انتخاب می باشد.  زمانی که می خواهید ایمپلنت انجام دهید، در صورت داشتن هر گونه بیماری، استفاده از هر گونه دارو یا قرص و مصرف سیگار ، حتما با دندان پزشک خود در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی