ایمپلنت دندانی

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

ایمپلنت دندانی

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

ایمپلنت، ایمپلنت دندانی، کاشت دندان، قیمت ایمپلنت، برند ایمپلنت، مرکز ایمپلنت

  • ۰
  • ۰

هزینه کاشت دندان

هزینه کاشت دندان

برخی از دکتران در مراحل کاشت دندان روکش های ایمپلنت را خودشان میسازند تا برخی از هزینه کاشت دندان کاهش پیدا کند و در آن تاثیر داشته و اینکه شما نیازی نیست تا به دو  دندانپزشکی مراجه کنید و با این حالت استرس نیز کاهش پیدا کرده .  


با جلسات رایگانی که برای بیماران فرهم میشود می توانند از چالشی که برا هزینه محسوب میشود جلوگیری کرده و با توجه به بودجه ی فرد درمان را انجام داد زیرا برخی از بیماران هزینه ی لازم را برای این نوع درمان ندارند و باید با انجام مشاوره و پیشنهادات مالی مربوطه ان ها را مطلع کرده و بر بق آن قادر به انجام درمان باشند.
پیشنهاد مشاوران متخصص دندانپزشک به بیماران این است که برای پرداخت هزینه کاشت دندان تغییر زندگی خود را از بین نبرید تا بتوانید لبخندی زیبا و زندگی متنوعی را شروع کنید زیرا نیاز به تغییر در زندگی یکی از اصول اساسی بوده و ارزش ویزیت کردن را دارد .
پرداخت هزینه کاشت دندان که با انجام این درمان یکبار دیگر میتوان تغییر را در زندگی خود ایجاد کنید و بیماران این تصمصم بزرگ را ببینند. به این منظور با ارائه دادن هزینه های مختلف درمانی به بیماران میتوان شرایط واجد را در تصمصیم گیری آن ها به عمل اورد تا راهی را برای پرداخت درمانشان به عمل آورند.
برخی از بیماران ترس از قیمت بالای این درمان را دارند و اینکه چگونه این هزینه را پرداخت کنند ولی نباید این هزینه و پرداخت آن نباید فرد را از تغییر کردن بازدارد و از درمان دور کند و با انجام مشاورات رایگان میتوان به نتیجه ی پرداخت رسید. تا اینکه فرد نوع درمان خود را انتخاب کرده و با آگاهی لازم و برآورد با خود درمان را آغاز کند.

هزینه کاشت دندان ایمپلنت چقدر است :
با کاهش دادن هزینه های دارویی در وزارت بهداشت قمیت تجهیزات نیز کاهش پیدا کرده و با حذف کردن دلال های این حوزه برای واردات تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی و همچنین اصلاح کردن قیمت این تجهیزان شاهد بهبود پیدا کردن این وضعیت بود.
به گفته ی مدیران غذا و دارو در دانشگاه های پزشکی کشور اقداماتی را در کاهش هزینه کاشت دندان و درمان های دیگر انجام گرفته و با توجه به مکانیسم یارانه ای شدن برای کاهش دادن قیمت ها به اصلاح قیمت پایه ی تجهیزات پزشکی اقدام شود تا به این منظور فشار روی کمپانی های خارجی بیشتر شود.
در ایران برخی از تجهیزاتی که وارد میشود از قیمت نهایی آن ها در کشورهای خارجی مثبل اروپا و آمریکا نیز بیشتر بوده و عامل اصلی آن شرکت های خارجی وارد کننده هستند که با قیمت گذاری های این چنین قدرت خرید همه ی کشورها را یکسان قلمداد میکنند و یا تجهیزات  را با قیمت بیشتری به فروش میرسانند و این تفاوت قیمت بسیار تاثیر گذار بوده.
این مشکلات از بی اطلاعی مدیران در بخش تهیه تجهیزات پزشکی دارد و اینکه قیمت های واردات بسیار زیاد بوده و برای اینکه این هزینه ها جبران شود فشار ان بر بیماران آمده و اگر تجهیزات پزشکی را با قیمت مناسب تری وارد کنند و اصلاح قیمت پایه انجام شود میتوان کاهش هزینه های بعدی را به همراه داشت و هزینه ی مستقیم درمان بیماران کاهش یافته.

ارزش تجهیزات تولید داخلی پزشکی در ایران به 400 دلار ولی وواردات این تجهیزات از ارج و شرکت خارجی دوبرابر و معادل 800 دلار بوده و باعث میشود که هزینه های پزشکی و دندانپزشکی سنگین شود زیرا حدود 60 درصد از تجهیزاتی که استفاده میشوند وارداتی هستند.
در میان درمان های دندانپزشکی هزینه کاشت دندان بسیار بالتر از بقیه ی هزینه ها بوده و شکایات زیادی را در بر داشته و باید گفت که بیشترین هزینه ی درمان ایمپلنت به قیمت خخود کالا برگشته و دستمزد پزشک نیز ناچیز بوده . 
به همین اساس اقداماتی را در خصوص کاهش هزینه ی کاشت دندان به عمل آمده  و این هزینه دارای تاییدیه های کیفی بوده و از 300 هزار تومان آغاز شده و تا 900 هزار تومان میرسد و با انجام رایزنی هایی که انجام میگیرد میخواهند تلا کنند تا هزینه ایمپلنت کاهش پیدا کند زیرا اگر کسی بخواهد درمان ایمپلنت را انجام هد هزینه ی بین یک تا دو میلیون تومان را باید بپردازد.
هزینه کاشت دندان ایمپلنت کره ای که مورد تایید کیفی بهداشت ایران قرار گرفته حدود 300 هزار تومان بوده تا 900 هزار تومان متغییر بوده.
در حال حاضر برخی از تجهزات پزشکی که ضروری هستند تا دو سال آینده ذخیره شده اند و بیمارستان ها با کمبود تجهیزات مواجه نیستند ولی باید تا یکسال آینده را خریداری کرد.
با توجه به تشخیصاتی که  در واردات تجهیزات هست الوده بودن ان ها بسیار به چشم میخورد ولی تا کنون تا حد امکان سعی شده است که تجهیزات آلوده و بی کیفیت وارد نشوند و تمامی این تجهیزات دارای گواهینامه های بین المللی هستند و اینکه دارای استاندارد های حوزه سلامت باشند مورد سخت گیری قرار گرفته .

چرا هزینه کاشت دندان زیاد است ؟
این نوع درمان در مقایسه با درمان های سنتی که در دندانپزشکی انجام میشود فرق داشته و هزینه های مختلفی را شامل میشود با توجه به اینکه هزینه ساخت ایمپلنت جدابوده و یا قطعات پروتز آن و هزینه لابراتور و روکش ایمپلنت و هزینه دستمزد پرسنل و متخصص جدا بوده باعث زیاد شدن آن شده.
هزینه ایمپلنت چقدر است ؟
دندانپزشک باید با استفاده از معاینات لازم و با مشاوره این هزینه و روش درمانی متفاوت را به بیمار بگوید و اینکه نیاز است چه اقداماتی صوت بگیرد و بر طبق آن قیمت متغیر شده . و با پرداخت هزینه ی خوب و مناسب با روکش مناسبی آن را تا 2 میلیون در نظر گرفته اند.

میزان موفقیت کاشت ایمپلنت :
جنس استخوان فک و لثه فرد و سالم بودن بدن میتوان در موفقیت داشتن کاشت دندان موثر باشد و آنرا تا 95% برآورد کرده اند.

هزینه کاشت دندان با انواع ایمپلنت متفاوت شده و باید از سیستم های شناخته شده معتبر دندانپزشکی استفاده کرد تا قیمت نهایی را گرفت زیرا سیستم های غیر استاندارد و بی کیفیت میتواند صدمات زیادی را وارد کنند ولی اگر ایمپلنت استانداردی گذاشته شود طول عمر زیادی دارد و کیفیت نیز داشته .
 سلامت بدن فرد در میزان موفقیت ایمپلنت موثر است. جنس استخوان فک و لثه فرد نیز در میزان موفقیت ایمپلنت تاثیر دارد.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی